نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و محمدصادق معتمدیان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در دور دوم انتخابات چهارهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حماسه حضور پرشور شما در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، صفحه تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

بار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید و بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب رئیس جمهور را حق و تکلیف شما دانسته است پای فشردید و پاسخ محکمی به مراکز استبکاری و مداخله‌جو که قصد داشتند شما را از صندوق‌های رأی دلسرد کنند، دادید.

حضور باصلابت و دشمن شکن شما مردم ولایتمدار و هوشیار آذربایجان غربی در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده‌ای روشن را رقم زد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت اله رئیسی و تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران، وظیفه خود می‌دانیم از موقعیت شناسی شما مردم نجیب قدردانی نموده و با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و امنیتی؛ خدای بزرگ را سپاس گوییم که ایران عزیز را هر روز پرصلابت از همیشه در مسیر تعالی و موفقیت قرار داده و امروز مشارکت شما نام و یاد امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد و سرافراز نمود.

سیدمهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی 
و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.