نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دلایل اجرا نشدن بخش عمده ای از مصوبات نشست های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد آسیب شناسی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عدل هاشمی اظهار داشت: گزارش ها و آمار مربوط به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد باید به روز بوده و واقعی تر شود.
وی افزود: در زمینه ارائه آمار مربوط به کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد نباید تنها به گزارش های مکتوب و یا پاورپوئینت از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط اکتفا شود.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می رود که بازدیدهای میدانی و عملیاتی نیز در این راستا همواره در کهگیلویه و بویراحمد مدنظر باشد.
هاشمی عنوان کرد: هم اینک ارقام صحیح و دقیقی از تعداد بیکاران کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های هشت گانه این استان از جمله شهرستان کهگیلویه وجود ندارد.
وی ابراز داشت: چنین موضوعی نیازمند بررسی و کالبدشکافی همه جانبه خواهد بود.
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران کهگیلویه و بویراحمد با 5.6 درصد بالاترین میزان کاهش نرخ بیکاری بین استان ‌های کشور را در بهار سال 1396 کسب کرد.
نرخ بیکاری سال 1394 کهگیلویه و بویراحمد 17.7 درصد بود که با کاهش 4.4 درصدی در پایان سال 1395 به 13.3 درصد و در بهار سال جاری نیز به 12.1 درصد رسید.

انتهای پیام/غ

کاهش4.4 درصدی نرخ بیکاری در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.