مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از توسعه گازرسانی در سطح استان خبر داد و گفت: ۵۵ درصد از مردم استان بوشهر اشتراک گاز دارند.

۵۵ درصد مردم استان بوشهر اشتراک گاز دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعباس حسینی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته در حوزه گاز استان بوشهر منجر به این شده است که اکنون بالغ بر ۳۴ شهر و ۳۱۵ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه اکنون ۵۵ درصد از مردم استان مشترک گاز هستند، افزود: اکنون ۱۴۰ هزار ۶۰۲ خانوار در استان مشترک گاز هستند.

حسینی در خصوص پروژه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در این راستا گازرسانی به پتروشیمی‌های متانول کاوه و سیراف انرژی، شرکت سیمان‌مند دشتی، ۱۵۶ مرغداری‌های سطح استان انجام شده است. همچنین نصب ۲۲ هزار انشعاب، اجرای هزار و ۹۰ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و جذب ۲۴ هزار و ۳۴۷ مشترک انجام شده است.

وی در خصوص اولویت‌های شرکت گاز استان بوشهر، عنوان کرد: اولویت برنامه‌های ما گازرسانی به ۴۴ روستا و همچنین گاز رسانی به شرکت سیراف انرژی و ۱۰۰ شرکت کوچک خواهد بود.

حسینی در خصوص گاز رسانی ساخت‌های غیر مجاز و خانه‌های که فاقد پایان کاراست، بیان کرد: در تیرماه سال جاری قانونی مصوب شده که به ما این اجازه می‌دهد طی ۳ سال به این خانه‌ها گاز رسانی شده و پس از زمان تعیین شده توسط دستگاه‌های مجری باید تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: اکنون در استان بوشهر گازرسانی شهری ۹۸ درصد است و گازرسانی روستایی نیز تا نیمه اول سال آینده به ۹۵ درصد خواهد رسید. همچنین با برنامه‌های تدوین شده در سال ۱۴۰۰ به عنوان اولین شرکت فروش گاز صنعتی در کشور خواهیم رسید.

انتهای پیام/پ

گازرسانی شهری به ۹۸ درصد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.