آیت الله نوری همدانی:

نابودی داعش؛تحقق وعده ی نصرت الهی

آیت الله نوری همدانی با صدور پیام تبریک،نابودی داعش در سوریه و عراق را تحقق وعده ی نصرت الهی به جبهه مقاومت دانست.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله نوری همدانی،مرجع تقلید شیعیان با صدور پیام تبریک به مناسبت نابودی داعش گفت: داعش و ایادی آن ها محکوم به زوال هستند و اتحاد جبهه ی مقاومت مسلمانان باید ادامه یابد تا داعش و داعش صفتان از صفحه ی روزگار محو شوند.

وی افزود: خدا را شاکریم که وعده ی خود را در یاری کسانی که در راه خدا گام بر می دارند درباره جبهه مقاومت محقق کرد و داعش در سوریه و عراق قلع و قمع و ریشه کن شد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به احتمال حضور ایادی داعش در برخی کشورهای اسلامی تصریح کرد: یکی از کارهای بسیار مهم برای کسانی که در راه انقلاب و مقاومت اسلامی گام بر می دارند نابودی و انقراض داعش است.

مرجع تقلید شیعیان گفت: عربستان ، صهیونیستها و در راس آن ها آمریکا و ایادی داعش که در راه ایجاد و تقویت آن گام برداشتند بدانند شکست خوردند و رو به زوال هستند.

وی پیروزی جبهه مقاومت را نتیجه اتحاد خواند و افزود: همه مسلمانان و انقلابی ها باید متحد باشند و این رویه تا محو و نابودی داعش و داعش صفتان از صفحه ی روزگار استمرار یابد.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: قدرت، عزت و عظمت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روز به روز بیشتر می شود.

این مرجع تقلید همچنین به تبعیت و اتحاد رژیم آل سعود با آمریکا و صهیونیستها اشاره کرد و خطاب به آنان افزود: جنایات شما در کشورهای اسلامی از جمله در یمن برای اثبات خباثت و شقاوت شما کافی است و با توسل به پول، قدرت و آمریکا و صهیونیستها نمی توانند آن ها را از بین ببرید.

انتهای پیام/ش

پیام آیت الله نوری همدانی به مناسبت نابودی داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار