صدا و سیمای خراسان رضوی برای هفته بسیج ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی تولید کرده است.

برنامه‌های هفته بسیج در صدا و سیمای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی امروز در تشریح این برنامه ها گفت:  ویژه برنامه زنده تلویزیونی "دیده بان" از جمله این برنامه ها است که به تهیه کنندگی محمدحسین محمدی و کارگردانی حسن خطائیان هر شب از ساعت 20 بر روی آنتن خواهد رفت.

محسن نصرپور افزود: ویژه برنامه زنده "بیسیمچی" به تهیه کنندگی نادر افشار سعد آباد نیز کاری از صدای خراسان رضوی است که از 29 آبان تا 5 آذر هر روز از ساعت 17 تا 17:30 روایتگر مجاهدت ها و ایثارگری های بسیجیان خواهد بود.

وی بیان کرد: سه قسمت نمایشی رادیویی با محوریت بیان خدمات بسیج در حاشیه شهر مشهد و چهار قسمت کار موشن گرافیک با موضوع معرفی خدمات بسیج به نسل جوان و نوجوان با قابلیت ارائه در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته تولید شده ساست.

مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی همچنین محور برنامه های تولیدی در صدا وسیما را بیان خدمات ارائه شده از طرف بسبج به مردم در حوزه های مختلف خدمت رسانی اعلام و ادامه داد: مراسم تجلیل از بسیجیان و انعکاس برنامه های قشرهای مختلف بسیج  در طول هفته دفاع مقدس از سایر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته بسیج است.


نصرپور افزود:  تهیه و تکثیر پوسترهای مناسب برای فضاهای عمومی و فضای مجازی، دعوت از مسوولان، دست اندرکاران و نخبگان بسیجی و انعکاس فعالیت های آنان در برنامه های صبحگاهی و شامگاهی صدا و سیمای استانی و انعکاس مطلوب و مناسب فعالیت های بسیج در بخش های مختلف خبری از دیگر اقدامات صدا و سیمای خراسان رضوی برای هفته بسیج است.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار