مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان از جمع آوری ۹۹۷۱ انشعاب غیرمجاز برق در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛خودنیا، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت:استفاده از برق غیرمجاز را پدیده‌ای زشت است که با شرع و مقدسات ما کاملا منافات داردما در فضای رسانه‌ای و مجازی بار‌ها اطلاع رسانی نموده ایم و عواقب اعتقادی و قضایی آن را برای مردم استان تشریح نموده ایم.

خودنیا گفت:سرقت برق از شبکه‌های توزیع علاوه بر جرائم نقدی مشمول ار تکاب جرم شرعی و تحمل حبس طبق قوانین وضع شده در قالب قانون مجازات‌های اسلامی برای شخص استفاده کننده از این پدیده مذموم شده است.

وی با اشاره به اینکه مصوباتی در کمیته‌های مربوطه مبنی بر ریشه کنی این عمل خلاف قانون به تایید اعضاء رسانده ایم ابراز داشت کارگروه‌های مختلفی در سطح استان تعیین و بطور جد مقابله با ریشه کنی برق‌های غیر مجاز را همواره در اولویت کار قرار داده ایم.

خودنیا در ادامه به اقدامات انجام شده در ۷ ماه گذشته سال ۹۶ اشاره کردوگفت: ساماندهی و مشخص نمودن ۴ اکیپ جمع آوری برق‌های غیرمجاز در هریک از مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها که مجموعاً حدود ۵۲ اکیپ شامل اکیپ همکاران مدیریت‌های توزیع، اکیپ اتفاقات و عملیات در زمان نداشتن وظایف محوله، اکیپ پیمانکاران ذیصلاح و موسئسات حقوقی، و نیز اکیپ‌های عملیاتی مستقر در روستا‌ها (محور‌های روستایی) ازاقدامات انجام شده است.

وی افزود: ایجاد ساختار سازمانی در ستاد به منظور کنترل عملکرد مدیریت‌های توزیع با تعیین ناظرین عالی کاهش تلفات بصورت روزانه، دریافت و جمع بندی اطلاعات عملکردی مدیریت‌ها، تجزیه و تحلیل این عملکرد‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف آن‌ها در راهکار‌های بهبود و پیشرفت روندکاراست.

وی اظهارکرد: ایجاد سامانه پیامکی شماره ۳۰۰۰۲۹۰۱۴۶ به منظور دریافت گزارشات مردمی استفاده از برق‌های غیرمجاز ومحرمانه بودن شماره ارسال کننده پیام ازدیگراقدامات شرکت توزیع برق درجهت کاهش استفاده ازبرق غیرمجازبوده است

خودنیا گفت: در این مدت موفق به جمع آوری ۹۹۷۱ انشعاب غیرمجاز شده که از این تعداد ۴۴۸۳ مورد از آن‌ها با خرید انشعاب به مشترک قانونی تبدیل شده اند.

انتهای پیام/د

 ۹۹۷۱ انشعاب غیرمجاز برق در لرستان جمع آوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.