رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا اسکان موقت مردم زلزله زده به وسیله کانکس، مسکن استیجاری یا با ساخت اتاق‌های کوچک در اسرع وقت انجام شود.

تلاش برای ایجاد مسکن موقت یا اجاره‌ای برای زلزله زدگان/ حادثه دیدگان به نایلون نیاز دارنداسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تمهیدات سازمان مدیریت بحران کشور پیرامون اسکان موقت مردم زلزله زده استان کرمانشاه با توجه به بارش باران اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی و فرصت کم تنها توانستیم روی چادرها پلاستیک بکشیم و خود مردم روستاها هم اطراف چادرها را با خاک، شن و ماسه مسدود و از ورود آب باران به داخل چادرها جلوگیری کردند.

نجار با بیان اینکه چادر و پلاستیک از جمله نیازهای اساسی زلزله زدگان است، ادامه داد: در حال حاضر چادر و پلاستیک در اختیار همه زلزله زدگان قرار گرفته است و برخی از افراد در مناطق شهری سرپل ذهاب جهت عایق کردن و ممانعت از ورود آب به چادرها نیازمند آموزش هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور افزود: همکاران ما سعی می‌کنند تا به افرادی که چادرهایشان در بارندگی و آب گرفتگی معابر به مشکل برخورده است، کمک کنند.

وی اضافه کرد: برخی از زلزله زدگان به جابجایی، عایق کردن با پلاستیک و تعویض چادرهایشان نیازمند هستند که همکاران ما در حال بررسی و رسیدگی به این موضوعات هستند.

نجار با بیان اینکه باید هر چه سریع تر اسکان موقت زلزله زدگان انجام شود، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا اسکان موقت مردم زلزله زده به وسیله کانکس، مسکن استیجاری یا با ساخت اتاق های کوچک در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/

چادر و پلاستیک نیاز اساسی زلزله زدگان کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار