مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در همایش کاسبان امین، از برگزاری جشنواره زمستانی ارس برای رونق بازار این منطقه خبر داد.

جشنواره زمستانی ارس برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارسافزود: در روزهای گذشته، جلسات هماهنگی مستمر برای برگزاری جشنواره و رفع رکود نسبی بازار برگزار شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقده با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، خدمات قطار چارتر رفت و برگشت تبریز - جلفا، همانند سال های گذشته ارائه خواهد شد.

عرب باغی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های جانبی از جمله برنامه های هنری نیز در این زمینه پیش بینی شده است و به زودی جشنواره زمستانی در منطقه آزاد ارس با برنامه های جذاب و ویژه برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای اصناف و بازاریان ارس را هستیم و برنامه های جشنواره ای رونق بازار ارس را بر اساس نظرات فعالان این عرصه انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درستکاری در تجارت و تولید، در نهایت می تواند به توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور منجر شود و ارزش های مذهبی و آرمان های انقلابی می تواند به این وسیله به راحتی به کشورهای دیگر تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن تقوا و صداقت در کار یکی از دلایل مهم از دست دادن بازارهای صادراتی ایران است، تصریح کرد: خوشبختانه امروزه با تلاش برای فرهنگ سازی اصول و ارزش ها و رعایت استانداردها در صدد فتح دوباره بازارهای کشورهای همسایه هستیم.

عرب باغی کسب سود به هر طریق را عامل فساد دانست و افزود: برکت در تجارت با کسب رضایت مردم و رضایت خداوند ممکن می شود.

وی اظهار کرد: تجارت در ارس منجر به اشتغال بالایی شده است و اینکه نگاه انتقادی به گسترش تجارت در ارس داشته باشیم، منصفانه نیست.

انتهای پیام/خ

 برگزاری جشنواره زمستانی ارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.