صبح امروز جوانی در شهرستان تفرش مرد ۵۰ ساله را با چاقو به قتل رساند ومتواری شد.

قتل مرد ۵۰ ساله با چاقو در تفرش / با سرعت عمل پلیس قاتل دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  صبح امروز جوانی در تفرش با چاقو مرد ۵۰ ساله را به قتل رساند و مادر بزرگ خود را مصدوم کرد ومتواری شد.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: صبح امروز گزارشی از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستا‌های شهرستان تفرش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ خلجی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر جوانی با مادربزرگ خود به علت اختلافات قبلی درگیر می‌شود و مردی حدوداً ۵۰ ساله که قصد جدایی آنان را داشت از طرف پسر جوان مورد اصابت چاقو قرار گرفته و جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه مقتول برای انجام تعمیرات ساختمانی در منزل آنان حضور داشت،که  با مشاهده شدت درگیری قصد جداکردن قاتل از مادر بزرگ را داشت اضافه کرد:جوان قاتل بعد از ارتکاب قتل، مادر بزرگ خود را هم مصدوم می‌کند و از محل متواری می‌شود که خانم مسن بلافاصله، به مراکز درمانی منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با برنامه ریزی و اقدامات تخصصی پلیس، جوان قاتل کمتر از یک ساعت طی عملیاتی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام / ج


دستگیری قاتل در تفرش در کمتر از یک ساعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.