نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فتنه داعش در زمینه پروژه ایران‌هراسی راه‌اندازی شد و با شکست آن جهان به خیرخواهی و انسان‌دوستی ایران ایمان آورد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آمریکایی‌ها و متحدانش اعتراف می‌کنند نقشه‌ای که برای کشور‌های اسلامی کشیده بودند، نقشه‌ای بود که ۳۰ سال آن کشور‌ها را در فتنه، آشوب و خونریزی قرار می‌داد، اما همگان مشاهده کردند به یاری خدا این نقشه شوم خیلی زود بساطش برچیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: هدف آن‌ها این بود که شعله‌های جنگ را روشن کنند و با کشاندن آن به داخل ایران، بساط مقاومت اسلامی را از مرکز دچار مشکل کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف فتنه داعش ایجاد اختلاف بین شیعی و سنی بود، گفت: آن‌ها می‌خواستند داعش شیعه را سر ببرد و شیعه هم به جان سنی‌ها بیفتد، اما بلافاصله رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند که اینجا بحث شیعه و سنی نیست و داعشی‌ها آمریکایی و صهیونیستی هستند.

خطیب جمعه قزوین گفت: نتیجه فتنه انگیزی‌های آن‌ها این شد زمینه‌ای فراهم شو د که ما در مرز‌های رژیم صهیونیستی قرار بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: همچنین سنی ها، ایزدی‌ها و مسیحی‌ها همه دریافتند که شیعیان و جمهوری اسلامی ایران نجات دهنده آن‌ها هستند و ایران در دنیا به عنوان چهره مصلح، خیرخواه و مهربان به همه اهل عالم شناخته شد.

وی اضافه کرد: آن‌ها می‌خواستند ایران را منزوی کنند، اما نتیجه این شد که عراق با الگو گرفتن از بسیج ایران، حشد الشعبی را تأسیس کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: در سوریه هم بسیج مردمی پا گرفت و ایران را به عنوان قلب، محور و مدیریت کننده جهان اسلام شناختند و همه مردم مسلمان در کشور‌های مختلف برای مبارزه علیه تکفیری‌ها با ایران همراه و هماهنگ بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی یعنی مؤمن، اهل تقوا، اهل بصیرت، وفادار به عهد و پیمان با خدا، اندیشمند، متفکر، مأنوس با قرآن، مخلص و فداکار، ولایت مدار، شجاع و شهید حججی یک نمونه بسیجی بود.

خطیب جمعه قزوین با تبریک سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج)، گفت: خداوند لحظه‌ای جهان را بدون ولایت قرار نمی‌دهد و بلافاصه پس از شهادت امام حسن عسکری (ع)، فرزند ایشان حضرت مهدی (عج) به ولایت می‌رسند.

نماینده، ولی فقیه در استان  شهادت روح الله رحیمی را تسلیت گفت و اضافه کرد: همه اعضای این خانواده بسیجی پای کار هستند و شهید روح الله رحیمی تنها شهید این خانواده نیست و از پسر عمو‌های وی نیز شهید دیگری داشته اند.

انتهای پیام/

 

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار