سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کاردان است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: با وجود سال‌ها تاریخ تربیت معلم در ایران، اما هیچ‌گاه به تربیت معلم تطبیقی پرداخته نشده و هیچ‌گاه به اهمیت روش تدریس عملی توجه کافی نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود مهرمحمدی  امروز در آیین افتتاحیه نخستین سمپوزیوم دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: این سمپزیوم نقطه عطفی برای این دانشگاه است و باید با یک حرکت جهشی پرورش تئوریک تربیت معلم کشور انجام شود.

وی افزود: این همایش نقطه آغاز کار است و از شکل توسعه‌یافته می‌تواند تدریجی ما را به تربیت معلم و برخورداری از پشتوانه‌های نظری لازم در راستای افزایش کیفیت معلم کفایت کند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان کاردان است، گفت: با وجود سال‌ها تاریخ تربیت معلم در ایران، اما هیچ‌گاه به تربیت معلم تطبیقی پرداخته نشده و هیچ‌گاه به اهمیت روش تدریس عملی توجه کافی نشده است.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان خلأها و ضایعه‌های که به آن توجه نشده را هدف خود قرار داده و امیدوار است با کار علمی و عملی محتوای تربیت معلم را ارتقا دهد و بی شک تأثیر مثبتی را برای رسیدن به این هدف خواهد یافت.

مهرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: ما مفتخریم یافته‌های همکاران هم وطن و بین‌المللی را برسی کرده و تمرکز خود را بر تربیت معلم قرار دهیم چرا که این کار امروز ضروری است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح نخستین سمپوزیوم دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.