۲۵ درصد از درخواست‌های ثبت شده استان در سامانه بهین یاب مربوط به شهرستان میاندوآب است که از این تعداد نیز ۴۶ درخواست در حوزه صنعت و ۳۹۷ مورد در حوزه کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معصوم علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال پایدار و تسهیل و رفع موانع پیشروی تولید تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه عمده مشکلات واحد‌های تولیدی و کشاورزی مربوط به مسائل مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی است، افزود: در این ستاد مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و با هماهنگی دستگا‌های اجرایی و بانک‌های عامل این مشکلات رفع می‌شود.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب اشاره کرد و گفت: ۲۵ درصد از درخواست‌های ثبت شده استان در سامانه بهین یاب مربوط به شهرستان میاندوآب است.
وی تصریح کرد: از مجموع درخواست‌های ثبت شده مربوط به شهرستان میاندوآب، تعداد ۴۶ درخواست در حوزه صنعت، ۳۹۷ مورد در حوزه کشاورزی است.
اکبری اظهار کرد: تاکنون ۲۰ درخواست در حوزه صنعت در شهرستان میاندوآب به بانک‌های عامل معرفی شده که ۵ واحد از این واحد‌ها موفق به اخذ تسهیلات از بانک‌های عامل شده اند.
در ادامه، فرهاد جودی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان میاندوآب نیز بر لزوم رفع موانع تولید واحد‌های تولیدی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: این موضوع تاثیر مستقیم بر کاهش بیکاری در شهرستان میاندوآب خواهد داشت.
انتهای پیام/ح


۲۵ درصد از درخواست‌های ثبت شده آذربایجان‌غربی در سامانه بهین‌یاب مربوط به میاندوآب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.