معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان،گفت: پیشرفت استان کرمان بر مبنای شعار راهبردی «ولایت و توسعه» مهم‌ترین اولویت این استان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید ذکاء اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان،گفت: همانگونه که رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل مشی اعتدال را مورد تاکید قرار داده‌اند، در استان کرمان نیز شعار محوری ما در همه‌ی زمینه های سیاسی، بر مبنای ولایت‌مداری و توسعه است.
وی تاکید کرد: تمامی افرادی که قانون اساسی را قبول دارند و به اصل ولایت معتقدند و نیز به توسعه و پیشرفت مملکت ایمان دارند و در همه‌ی زمینه‌ها مدیریت جهادی را مشی خود قرار داده‌اند، قابل احترام هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به نبود بحث‌های جناحی و سیاسی‌بازی در استان کرمان، بیان کرد: وجود آرامش در استان و فعالیت‌های اقتصادی رو به رشد در همه‌ی شهرستان‌ها را مرهون آرامش سیاسی و شعار اعتدال هستیم.
ذکاء اسدی تصریح کرد: شهر قلعه‌گنج در این استان با همت جهادی همه مدیران و دیگر ارگان‌ها به عنوان یک شهر نمونه‌ی اقتصاد مقاومتی مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته به طوری که فرموده‌اند از الگوی این شهر برای توسعه و رونق اقتصادی در جای جای کشور استفاده شود که این امر برای استان کرمان افتخاری بس بزرگ است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به فعالیت بیش از 23 معین اقتصادی با رویکرد جدید مدیریتی در استان کرمان، ادامه داد: یکی از اهداف بلند اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی مردم در جهت اداره‌ی معیشت‌شان است و از آنجا که بکارگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است، استان کرمان توانسته مهر تایید رهبری در این حوزه را دریافت نماید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر این نکته که دولت از سیاسی کاری در عملکرد خود پرهیز می‌کند، گفت: مجموعه‌ی مدیران این استان حول محور شعار «ولایت و توسعه» در دولت دوازدهم فعالیت خود را ادامه می‌دهند.
ذکاء اسدی با اشاره به پیشرفت اقتصادی استان کرمان، تصریح کرد: مثلث توسعه‌ی اقتصادی باید با تمام انرژی در ارکان مختلف استان کرمان در دستور کار قرار داده شود و در این راستا باید ضمن هماهنگی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استقلال قوا را حفظ و اختیارات در حوزه اجرایی را قبول کنیم.
وی با بیان اینکه در پنج ماه نخست سال جاری 14 هزار میلیارد تومان بودجه‌ی عمرانی به این استان اختصاص داده شده است، افزود: 75 هزار میلیارد تومان تفاهمنامه در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی منعقد و 41 درصد آن اجرایی شده که 43 هزار شغل ایجاد کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، تاکید کرد: اگر این سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام نمی‌شد ما در حال حاضر کجا بودیم؟
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی و تلاش‌های استاندار کرمان و مجموعه‌ی مدیریتی استان و اجرای طرح‌های ابتکاری، استان کرمان در حوزه‌های سلامت، مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر، امنیت، مبارزه با حاشیه نشینی و زمین‌خواری، پدافند غیرعامل، ورزش و ... به عنوان استانی نمونه در کشور معرفی شد.
ذکاء اسدی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه چاره ارتقاء وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است و باید از شرکت های معین و سرمایه‌گذار در این راستا استفاده کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تلاش‌های مسئولان برای جذب سرمایه گذاران، گفت: از الگوهای موفقی که در جهان و استان‌های دیگر وجود دارد، استفاده خواهیم کرد تا توسعه‌ی این استان با سرعت بیشتری رقم بخورد.
ذکاء اسدی، پشتوانه قضایی را یکی از بهترین زمینه‌ها برای تحقق منویات رهبری دانست و ادامه داد: آرامش سیاسی و امنیت موجود در استان کرمان مثال زدنی است.

انتهای پیام/ی


توسعه کرمان با استفاده از تجربه‌های جهانی دنبال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار