آسمان مازندران از فردا با کاهش ابر و پایداری جوی همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین میزان بارش‌ های از چهارشنبه گذشته تاکنون به ترتیب از شهر‌های نوشهر ۷۳، هلوم سر آمل ۶۹، کلوده محمودآباد ۵۷، بابلسر ۴۶، آمل ۳۶ و قائم شهر ۳۲ میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف از ارتفاعات تومول شهرستان رامسر ۷ سانتیمتر و ارتفاعات مرکز و شرق این استان حدود ۲ سانتیمتر گزارش شده است، افزود: در این مدت دمای هوا در مازندران، ۹ تا ۱۳ درجه کاهش داشته است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه بر اساس نقشه‌ های هواشناسی، بارندگی امروز و امشب ادامه داشته واز فردا آسمان مازندران با کاهش ابر و پایداری جوی همراه خواهد بود، گفت: از دوشنبه شب و وز سه شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی دیگر، برای شهر‌های غربی این استان بارندگی و برای مناطق مرکزی و شرقی احتمال بارش‌ های خفیف و پراکنده پیش بینی می‌ شود.

رضوی با بیان اینکه چهارشنبه و پنج شنبه دوباره آسمان این استان صاف و آفتابی خواهد شد به صیادان توصیه کرد: دریای خزر امروز و فردا، مواج پیش بینی شده و مناسب صید و صیادی نیست.

انتهای پیام/ م

پایداری جوی از فردا ۵ آذر ماه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.