نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آنچه که امروز ایران را تبدیل به ابر قدرت منطقه کرده است، ایمان به خدا، صبر و استقامت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  آیت الله مصطفی علما  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  گفت: در قرآن بارها و بسیار زیاد در مورد صابرین یاد شده و خداوند در قرآن از صابرین تجلیل و تکریم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به مردم زلزله زده استان گفت: شما یک جور صبر کردید و مردم یک جور به وظیفه اشان عمل کردند این آقایی که از سازمان ملل آمد گفت نه در ایران و نه در این منطقه بلکه در دنیا این حرکت و اقدام مردم بی‌سابقه است.

آیت الله علما افزود: اینها همه کشور ها می روند سر می زنند و در این کارها با تجربه هستند و از نظر آنها این حرکت ملت ایران بی سابقه است.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در نقاط زلزله زده افزود: شخص اول نظام نیز در این مناطق حاضر شدند و دستور موکد به مسئولین دادند تا این زلزله زدگان هر چه سریعتر سامان یابند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آنهایی که رفتند، رحمت خداوند پشت سر آنهاست و آنها نیز که هستند باید به وظایفشان عمل کنند.

انتهای پیام/ز

خداوند در قرآن از صابرین تجلیل و تکریم می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
زنده باد ایران وایرانی