رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال گفت: لیگ برتر هندبال بانوان تا پایان مسابقات نیم فصل تعطیلی ندارد و پس از آن تا 3 هفته تعطیل است.

کرمی:لیگ برتر هندبال بانوان تا نیم فصل تعطیلی ندارد/ تیم ها پس از تعطیلات نیم فصل هم می توانند بازیکن بگیرندمراد کرمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  درباره وضعیت لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان گفت: رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان روز های دهم و هفدهم آذر ماه پیگیری می شود تا این رقابت ها در نیم فصل نخست به پایان برسد.

او افزود: تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان تعطیلی ندارد و پس از آن این رقابت ها به مدت 3 هفته تعطیل خواهد بود.

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان درباره لیگ برتر هندبال آقایان هم گفت: لیگ برتر هندبال آقایان پس از پایان تعطیلات 3 هفته ای نیم فصل آغاز می شود و تا پیش از پایان سال جاری به پایان می رسد.

او درباره قانون جذب بازیکن توسط تیم های لیگ برتری گفت: تیم ها مجاز هستند در تعطیلات نیم فصل بازیکن داخلی و خارجی جذب کنند و پس از پایان تعطیلات هم تیم ها مجاز هستند که تا پایان رقابت ها دو بازیکن داخلی با شرایط ویژه جذب کنند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار