معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حزب الله، حشدالشعبی و انصار الله پرتو های تابان بسیج درمنطقه هستند که عرصه را بر دشمنان تنگ کرده اند.

بسیج همچون خورشید تابان در منطقه می درخشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی بزرگ بسیجیان همدان گفت: پنجم آذر ماه روز تشکیل بسیج یوم الله است چرا که بسیج قدرت خداوند را به جامعه بشری نشان داد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ملت مقاوم ایران به تنهای ایستاد و پیروز و سربلند بیرون آمد خاطر نشان کرد: این  پیروزی ها و موفقیت ها از نقش‌آفرینی بسیج بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  آرامش و پیشرفت این ملت را مرهون خون شهدا است،گفت: در لبنان، حزب‌الله، در فلسطین، مجاهدان فلسطینی، در سوریه ارتش مردمی، در عراق حشدالشعبی و در یمن انصارالله همه پرتوهایی از خورشید تابان بسیج بودند که عرصه را به دشمنان تنگ کردند.

سردار نقدی  با بیان اینکه رمز  پیروزی بسیج در مسیر حق و هدایت الهی قرارگرفتن است گفت: شهادت‌طلبی از خصوصیات بسیج و بسیجی است  که مرگ را پایان حیات انسان‌ها نمی داند.

وی افزود:بسیج در مسیر هدایت الهی و کمک خداوند بزرگ جلوی ظلم می‌ایستد و در این راه به شهادت رسیده و وارد زندگی نورانی‌تر می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً دشمن از ترس استفاده می‌کند ولی اگر منطق کسی منطق شهادت باشد طبق فرموده امام دیگر اسارت نخواهد بود و با این منطق بسیج روی نوار پیروزی حرکت کرده و انشاءالله تا آخر ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مستکبران سایه مرگ را در روی خود می‌بینند، عنوان کرد: تشکیل داعش زشت‌ترین کاری که کشوری می‌تواند انجام و این داعشی بود که مدعیان حقوق بشر آن را به وجود آوردند.

سردار نقدی با اشاره به رفتار امروز آمریکا خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا می‌گوید کشور ما در حال مرگ است و عده‌ای دیگر در ایران می‌گویند سایه جنگ، سوال اینجاست کشوری که در حال مردن است می تواند بجنگد.

وی با انتقاد از برخی سیاسیون داخلی بیان کرد: متاسفانه بعضی‌ها با وجود اینکه دشمن در ضعف قرار گرفته از سایه جنگ سایه جنگ سخن می گویند.

انتهای پیام/د.ا

پرتو های تابان بسیج در منطقه عرصه را بر دشمن تنگ کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.