فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: نقش نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون در سازندگی و رفع محرومیت‌زدایی غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی  عصر امروز در تجمع بسیجیان ارومیه که در سالن شهیدان آهندوست و با حضور سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی مشاور و دستیار ارشد فرمانده کل قوا برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) قریب به چهار دهه پیش با صدور فرمان تاریخی خود دستور تشکیل بسیج را دادند و همین دستور نقطه عطفی در تاریخ ایران شد.

وی تصریح کرد: نقش نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون در سازندگی و رفع محرومیت‌زدایی غیر قابل انکار است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرماید مراد از بسیج فقط یک مجموعه نظامی نیست بلکه مجموعه‌ای از نیروهایی است که توان خود را به میدان عمل به دست می‌آورند و در فرجام بخشی کارهای مختلف سهیم هستند.

سردار خرّم اظهار داشت: امروز کسی که خود را بسیجی می‌داند لازم  است تمام توان خود را در عرصه‌های مختلف به کار گیرد که در این صورت شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تری در کشور خواهیم بود.

وی افزود: امروز هدف ما باید تربیت هزاران بسیجی دانشمند مانند شهید احمدی روشن و تربیت هزاران بسیجی نماینده همچون شهید دیالمه باشد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز ۱۰۰ هزار نفر از  بسیجیان در قالب برنامه شکوه مقاومت در آذربایجان غربی تجمع کردند تا با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کنند و این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ح

برگزاری برنامه شکوه مقاومت با حضور هزاران بسیجی در ارومیه

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.