دبیر هیات شطرنج استان بوشهر گفت:گسترش فضاهای ورزشی و تامین امکانات و ابزارهای مرتبط با این ورزش و اعتبار و بودجه لازم برای انجام مسابقات استانی و ملی از سوی مسئولان بسیار ضروری است.

شطرنج بازان بوشهری نیازمند حمایت هستند شطرنج بازان بوشهری نیازمند حمایت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،فرزاد هاشمی گفت : در هشت سال گذشته تعداد بازیکنان ریتینگ دار در استان بوشهر 20 نفر بود که در زمان حاضر این شمار به بیش از100 نفربازیکن ریتینگ دار افزایش یافته است.
وی گفت: بهتاش سلیمی از برازجان شطرنج مطرح و ملی و محمد محمدیان نایب قهرمان آسیا در استان داریم و حضور نونهالان و نوجوانان به علاقه مندی به رشته شطرنج برای استان نوعی ظرفیت است.
دبیر هیات شطرنج استان بوشهر اظهارداشت:در زمان حاضر بازیکنان رده های سنی در آستانه اعزام به مسابقات کشوری نیازمند تامین اعتبار هزینه آموزش مربی است تا این بازیکنان با خیال راحت و شکوفا شدن استعدادهای خود بتوانند در سطح ملی توانایی های خود را نشان دهند.
هاشمی در رابطه با انجام بازی ملی شطرنج درشهر آبدان افزود: برگزاری مسابقه ملی شطرنج سریع در شهر آبدان شهرستان دیر استان بوشهر یک ظرفیت و توانایی برای بازیکنان بوشهری است که در این مسابقات که 119 نفر بازیکنان ملی شرکت داشتند بیش از 70 درصد آن از استان بوشهر بود.

انتهای پیام/پ

شطرنج بازان بوشهری نیاز به حمایت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.