فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 82 نفر از عاملان تیراندازی ها و کشف 133 سلاح غیرمجاز طی 6 روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس امنیت عمومی ابلاغ گردید.

وی بیان داشت: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی وقفه در اهواز و شهرستان های تابعه استان، در 6 روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی و دستگیری 82 نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز شدند.

سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفا متهمان تعداد 18 قبضه سلاح جنگی و 115 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف گردید تصریح کرد: جمعا 133 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: به مردم شریف استان قول می دهیم با کسانی که آرامش مردم را برهم می زنند برخورد قاطع کرده و محیط را برای مجرمان بطور مستمر ناامن نماییم.

انتهای پیام/گ

عاملان تیراندازی های غیرمجاز در دام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۲۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
دارندگان سلاح، امنیت مردم خوزستان را از بین بردند تیر اندازیهای گسترده به منازل اماکن ودر مراسمات با سلاح جنگی مخصوصا در شهرستان شادگان وعدم برخورد با آنها باعث نوعی نگرانی در بین مردم شده وباعث مهاجرت مردم از این شهر شده بی شک اگر با این پدیده برخورد نشود باعث سرایت به شهرهای دیگر می شود کاری که دشمنان این کشور آرزوی آن را دارند .