مدیرعامل ستاد دیه ایلام گفت: 124 زندانی جرائم غیرعمد برای آزادی به کمک مالی خیران در این استان نیازمند هستند.

چشمان منتظر زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;علی حسنوند اعلام کرد: قریب به 160 میلیارد ریال نیاز است تا بتوانیم زندانیانی که شرایط رهایی را دارند، آزاد کنیم.
وی افزود: این افراد کسانی هستند که به خاطر مشکلات مالی ، مهریه ، نفقه و دیه در زندان به سر می برند.
مدیرعامل ستاد دیه ایلام گفت: با کمک خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادی 65 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فراهم شده است.
حسنوند اضافه کرد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از 43 میلیارد ریال بود که با پیگیری های این نهاد و گذشت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم شد که بیش از 19 میلیارد ریال از این مقدار با گذشت شاکیان بوده است.
وی آموزش و فرهنگ ‌سازی در حوزه‌های مختلف جرم ‌شناسی و پیشگیری از ارتکاب جرم را از مسائل مهم مورد توجه مسئولان اعلام کرد و افزود: بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد که سهوی دچار اشتباه و خطا شده‌اند نسبت به عواقب عدم رعایت قوانین نا آگاه بودند و اگر آموزش‌های لازم به آنها ارائه می‌ شد، دچار مشکل و حبس نمی ‌شدند.
مدیرعامل ستاد دیه ایلام از شکات خواست تا با روحیه گذشت برای رضای خداوند متعال و شادی خانواده های افراد زندانی که مرتکب جرائم غیرعمد شدند، گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حسنوند گفت: این امر خداپسندانه نه تنها باعث رفع مشکلات تعدادی از خانواده‌ها و دعای خیر آنان می ‌شود بلکه بدون شک فرد خیر در نزد خداوند متعال مستحق اجر و پاداش معنوی بی ‌شماری خواهد شد.
وی اضافه کرد: شماره حساب ستاد دیه برای دریافت کمک های مردمی و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد 0207424920001 بانک ملی شعبه شهدا به نام ستاد دیه استان ایلام است.

انتهای پیام/اس

124زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.