فرماندار فهرج گفت: ۲۷ میلیارد تومان اعتبار امسال برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در دست اقدام در شهر و روستاهای فهرج تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  غلامرضا نژاد‌خالقی فرماندار فهرج گفت :افزایش تخصیص اعتبارات شهرداری فهرج توسط سازمان برنامه بودجه استان کرمان انجام و با افزایش تخصیص اعتبارات شهرداری، مطالبات پیمانکاران پرداخت می‌شود.

وی بیان داشت: اجرای سایت اداری شهرستان فهرج با تخصیص اعتبار لازم به صورت فازبندی انجام می‌شود.

فرماندار فهرج افزود: 2 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان، یک میلیارد و 40 میلیون تومان برای ساختمان پروژه ارشاد و 3 میلیارد و 120 میلیون تومان برای ورزش و جوانان شهرستان فهرج اختصاص یافته است.

نژادخالقی همچنین از تخصیص اعتبارات برای تامین آب شرب روستاها خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال 97، مشکل آب شرب تمام روستاها برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: 270 میلیارد ریال اعتبار در سال 96 برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در دست اقدام در شهر فهرج و روستا تخصیص یافته و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در اولویت برنامه‌های شهرستان است.

نژادخالقی افزود: روکش آسفالت راه‌های روستایی فهرج به امامیه، سکهور به اسدآباد و همچنین طرح مطالعاتی جاده ارتباطی بخش نگین کویر به میل نادر و متصل شدن آن به جاده اصلی در سال جاری انجام می‌شود.

وی گفت: طی سال جاری تاکنون آسفالت معابر هشت روستا در شهرستان فهرج انجام شده است.
انتهای پیام /ی

اختصاص اعتبار به طرح های عمرانی فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار