فرماندار شهرستان بیله‌سوار از ثبت 71 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در گمرک بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله‌سوار در هفتمین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه 71 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در هشت ماهه نخست امسال در گمرک بیله‌سوار به ثبت رسیده است، اظهار کرد: ارزش پولی این پرونده‌ها 31میلیارد و 939 میلیون ریال است که  نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد پرونده‌ها شش درصد افزایش و از نظر ارزش پولی 547 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعزیرات حکومتی 76 فقره پرونده را در زمینه قاچاق کالا و ارز به ارزش یک میلیارد و 965 میلیون ریال رسیدگی کرده است، تصریح کرد: در هشت ماهه امسال نیز 120 پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل یافته و متخلفان به 8میلیارد و 965 میلیون ریال محکوم شده‌اند.

فرماندار بیله‌سوار ‏عنوان کرد: در مدت هشت ماهه امسال تعداد پرونده‌های تعزیرات حکومتی در شهرستان بیله‌سوار به نسبت مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد 57 درصد افزایش و از لحاظ ارزش ریالی 356 درصد افزایش یافته است.

حلیم بیان کرد:موثرترین و تاثیرگذارترین قشر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا  ارز حوزه اصناف است و صاحبان اصناف با هدف حمایت از تولید داخلی از عرضه کالاهای قاچاق خودداری کنند تا بتوان به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

وی گفت: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید نیروی انتظامی مورد حمایت ویژه قرار گیرد و آموزش احکام قاچاق به مردم باید در اولویت برنامه شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان است.

انتهای پیام/ح

افزایش تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در بیله‌سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.