جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر حضور پلیس‌های تخصصی تیم‌های گشتی نامحسوس نیز در محلات و مناطق زلزله‌زده حضور فعال دارند.

تیم‌های گشت ویژه و نامحسوس در مناطق زلزله‌زده حضور دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ علیرضا مرزبانی  جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینک اکنون امنیت در منطقه قابل قبول است و تمام واحدهای تخصصی پلیس در مناطق آسیب‌دیده حضور فعال دارند گفت: در داخل شهرها و جاده‌ها در موضوعات ترافیکی با حضور همکاران و استقرار تیم های گشتی شرایط بدون مشکل است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی استان تا زمان نیاز مردم با تمام قدرت در مناطق زلزله‌زده حضور دارد و نیروی انتظامی شهرستاهای آسیب‌دیده نیز تقویت شده‌اند و امنیت کامل برقرار است و مردم در کمال آرامش و آسایش در حال انجام امور خود هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از افرادی که قصد سرقت داشتند به‌ویژه در اوایل وقوع حادثه دستگیر شدند گفت: در محله‌هایی که تخریب بیشتری رخ داده است ایستگاه‌های پلیس مستقر شده و تیم های گشتی مخصوص و پنهان نیز حضور فعال دارند و با همکاری مردم جای هیچ نگرانی نیست.



انتهای پیام/ز


 تمام واحدهای تخصصی پلیس در مناطق آسیب‌دیده حضور فعال دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.