25درصد از شهروندان، اصفهان کارت خود را از طریق دستگاه های مکانیزه خودکار شارژ کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: در ۳ ماهه گذشته،  25 درصد از شهروندان، اصفهان کارت خود را از طریق دستگاه های مکانیزه خودکار شارژ کرده اند.

فرهادگلی دستگاههای شارژ خودکاررا یکی از دستاوردهای نوین مدیریت شهری اصفهان دانست و افزود: شهروندان به خوبی از آن استقبال کرده به طوری که ماهانه ۵۰ هزار تراکنش به وسیله این دستگاه ها انجام شده و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

وی از نصب، راه اندازی و بهره برداری ۵۰ دستگاه شارژ اصفهان کارت در نقاط مختلف از جمله ایستگاه های اتوبوس تندرو (BRT ) اتوبوس تندرو ، میادین اصلی شهر و محل هایی که نیاز به شارژ اصفهان کارت داشت مثل شهر رویاها خبر داد و گفت: تعداد ديگري از این دستگاه ها نیز در حال نصب است.

مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در هر ساعت از شبانه روز امکان شارژ کارت به وسیله این دستگاه ها وجود دارد، گفت:  در ۳ ماهه گذشته، ۲۵ درصد از شهروندان، اصفهان کارت خود را از طریق دستگاه های مکانیزه خودکار شارژ کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور نهادینه کردن و فرهنگ سازی استفاده از این دستگاهها تعدادی نیرو در محل دستگاه های نصب شده بین شهروندان مستقر شده اند و برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، با فرم مشخصی که دارای نشان اصفهان کارت است به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار