خیران و حامیان به ایتام و مشمولان طرح محسنین در شهرستان گلوگاه از آغاز امسال تاکنون ۱۲۶ میلیون تومان کمک کردند.

محمدرضا یعقوبی مدیر کمیته امداد گلوگاه گفت:: حامیان نیکوکار از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۶ میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند، افزود: کمک حامیان این شهرستان در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد رشد داشته است

وی گفت:۱۸۴ نفر از از ایتام و فرزندان طرح محسنین در این شهرستان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: این افراد ار حمایت‌های مادی و معنوی ۸۰۰ حامی نیکوکار بهره‌مند هستند.

مدیر کمیته امداد گلوگاه با بیان اینکه این کمک‌ها بیشتر در بخش‌های معیشتی و تحصیلی به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است، افزود: ۱۷ نفر از ایتام در این شهرستان از بیمه آتیه برخوردارندو ایبن بیمه به منظور تامین آینده ایتام تحت حمایت، اجرا می‌شود.

یعقوبی با اشاره اینکه یک واحد مسکونی به مساحت ۹۵ متر مربع به ارزش ۷۵ میلیون تومان توسط حامی خیّر به یکی از ایتام اهدا شد، گفت: یکی دیگر از حامیان نیکوکار این شهرستان هم یک واحد مسکونی به متراژ ۵۰ متر در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با ارزش ۴۵ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت خود اهدا کرد.

یعقوبی با تقدیراز همراهی حامیان با کمیته امداد گلوگاه افزود: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند با شماره گیری آنی #۱*۲*۰۱۱۱۹*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در خدمت رسانی به ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کنند.

انتهای پیام /ر 

کمک میلیونی حامیان ایتام در گلوگاه

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.