کشف بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ارتفاعات مرزی سردشت

فرمانده هنگ مرزی سردشت از کشف بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ارتفاعات صعب العبور این شهر مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ سيد شاهين اسمعلی فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: مرزبانان  این هنگ  با انجام كار اطلاعاتی دقيق و گشت و كمين شبانه روزی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند كاروان قاچاق را در مناطق صعب العبور مرزی شناسایی  نمايند.

وی تصريح كرد : در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا مرزبانان گردان مرزی آلواتان با انجام کمين تلفيقی با عوامل سپاه پاسداران قلعه رش موفق شدند کاروان قاچاق سيگار را در حين ورود غير مجاز از مرز شناسايی و طی يک عمليات موفق آميز با دستگيری سه تن از سرکردگان باند قاچاق توانستند 101 هزار و 400 نخ سيگار با مارک خارجی را كشف نمايند.

 فرمانده هنگ مرزی سردشت در ادامه با اشاره به ارزش 140 ميليون ريالی کالاهای مکشوفه گفت : اموال کشف شده به يگان دلالت و با تشکيل پرونده قضايی به همراه متهمان برای سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی گرديد.

فرمانده هنگ مرزی سردشت در خاتمه یادآور شد : مرزبانان با عزم مصمم و اراده پولادين در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پديده قاچاق اجازه هيچ گونه فعاليت غيرقانونی را به احدی نخواهند داد.

انتهای پیام/ح

101 هزار و 400 نخ سيگار با مارک خارجی در ارتفاعات مرزی سردشت كشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.