در ۷ ماهه سال جاری ۳۳ میلیون لیتر بنزین و نفتگاز از باک خودرو‌های خروجی از مرز بازرگان کنترل و به نرخ فروش مرزی به فروش رسیده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛احمد  مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: رشد فناوری های نوین و تکنولوژی در دنیا از سرعت قابل ملاحظه ای برخوردار است لذا اگر سازمانها بطور مستمر نسبت به بازنگری فرایندهای خود اقدام نکنند میزان رضایتمندی مردم کاهش خواهد یافت و زمینه سوء استفاده احتمالی برای سودجویان و فرصت طلبان فرهم میگردد.

به گزارش احمد مجرد مدیر منطقه ارومیه گفت: در 7 ماهه سال جاری  بالغ بر ۶۶ هزار دستگاه خودرو اعم از اتوبوس، کامیون و سواری ایرانی و خارجی از جایگاه مرزی بازرگان تردد نموده است و جمعا به مقدار ۳۳ میلیون لیتر بنزین و نفتگاز از باک خودروها کنترل و به نرخ فروش مرزی به فروش رسیده است.

وی افزود : از محل کنترل فروش سوخت در ۷ ماهه اول سال جاری در مرز بازرگان بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال واریز خزانه دولت شده است.

مجرد مدیر منطقه ارومیه  وضعیت کنترل فروش سوخت در مرز بازرگان با بهره گیری از دستگاه سوخت یاب و استقرار سامانه کنترل فروش مرزی (BSS) را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم منطقه در کاهش چشمگیر قاچاق سوخت استفاده از فناوری های جدید عرضه و کنترل سوخت است و باید از سرمابه ملی حفاظت و صیانت کرد

مجرد با اعلام اینکه  اختلاف بسیار زیاد سوخت در کشور ترکیه موجب شده تا زمینه  قاچاق سوخت برای سودجویان فراهم شود ضمن قدردانی از سازمانهای مستقر در مرز افزود: باید همه سازمانهای ذیربط اعم از گمرک، پایانه  و هنگ مرزی در فرایند خروج خودرو از مرز به پایش و کنترل سوخت خودروها براساس وظایف تعیین شده اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ح

کنترل وفروش 33میلیون لیتر بنزین و نفتگاز از باک خودروهای خروجی از مرز بازرگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.