معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری سومین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدارمعاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کردستان با اعلام این خبرگفت:این المپیاد درتمامی دبیرستان های دوره دوم متوسطه نظری و با حضور دانش آموزان رشته های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این المپیاد در سه مرحله به صورت متمرکز برگزار می‌شود، تاکید کرد: آزمون مرحله اول در سطح حوزه‌های اجرایی تعیین شده در سراسر کشور و آزمون مرحله دوم در مرکز استان برگزارمی شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت:برگزیدگان این مرحله، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده، به مرحله سوم یا اردوی تابستانی راه یافته و پس ازآن نفرات برگزیده مشخص می شوند.

نامدار بیان کرد: در صورت برگزاری المپیاد بین‌المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، تعدادی از حائزین رتبه اول کشوری به عضویت تیم ملی در این المپیاد در‌ می‌آیند و در اولین دوره این رقابت علمی شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان درپایان با بیان اینکه ثبت نام المپیاد از 18 تا 25 آذر و از طریق سامانه www.oly.medu.ir  انجام می شود، افزود: زمان برگزاری مرحله اول المپیاد 6 بهمن ماه سال جاری است.

انتهای پیام/م

سومین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان کردستان برگزارمی شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.