اولین نمایشگاه زنان شهیده و جانباز کهگیلویه و بویراحمد در هنرستان فاطمه الزهرا (س) دوگنبدان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیر آموزش و پرورش گچساران در آئین افتتاح اولین نمایشگاه زنان شهیده و جانباز کهگیلویه و بویراحمد در دوگنبدان گفت: زنان همواره در عرصه‌های مختلف و در کنار مردان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند.

سیدظهیرالدین پورالحسینی افزود: اولین نمایشگاه زنان شهیده و جانباز کهگیلویه و بویراحمد با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و به‌خصوص دانش‌آموزان در هنرستان حضرت فاطمه زهرا (س) دوگنبدان راه اندازی شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از ۳۰ پوستر و عکس نوشته از زنان شهیده و جانباز استان و شهرستان در معرض دید عموم قرار داده شده است بیان کرد: این نمایشگاه تا پایان آذر ماه سال‌جاری دایر خواهد بود.

پورالحسینی ادامه داد: شهرستان گچساران دارای یک شهید زن به نام پروانه کاویانی است که در تاریخ ۱۵ دی ماه سال ۱۳۶۵ به هنگام بمباران رژیم بعث عراق به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران اضافه کرد: این شهرستان دو جانباز زن به نام‌های رباب داودی با ۲۵ درصد و صدیقه کرمی با ۱۵ درصد جانبازی است.

پورالحسینی بیان کرد: دانش آموزان با الگو قرار دادن زندگی شهیدان می‌توانند هرچه بیشتر در کار‌ها و برنامه‌های خود موفق شوند.

وی افزود: زنان شهیده نشان دادند که بانوان نیز می‌توانند در شرایط سخت مهم بوده و در کنار مردان در مقابل دشمنان مقاومت کنند.

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه زنان شهیده و جانباز در گچساران برپا شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.