به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج یک ‌سری مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، تیراندازی، تنیس روی میز و دومیدانی ویژه کارکنان منطقه جنوب شرق و خانواده‌های مستقر در شهرک نفت رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  این مسابقات به‌صورت جداگانه در دو گروه آقایان و بانوان در مرکز منطقه، شهرک نفت و مراکز تابعه برگزار شد.

بانوان در شهرک نفت در رشته‌های دارت و تیراندازی با هم به رقابت پرداختند وآقایان نیز در مرکز منطقه در رشته‌های دارت، تیراندازی و فوتبال دستی در رقابت ها شرکت کردند.

 در مرکز انتقال نفت رفسنجان نیز در رشته‌های دارت و تنیس روی میز بازی ها انجام شد، در تأسیسات سیرجان و کرمان در رشته دارت، در مرکز انتقال نفت یزد، در رشته‌های دارت، تنیس روی میز و دومیدانی و در مرکز انتقال نفت نائین هم در رشته‌های تنیس و دارت کارکنان مقابل هم قرار گرفتند.

در پایان، در رشته دارت مسعود فراهانی، عبدالرسول شریفی و مسعود پاکی عناوین برتر را کسب کردند.

در رشته تیراندازی نیز یدالله علی‌زاده، علی اعرابی و محسن ممیززاده مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته فوتبال دستی هم تیم متشکل از علی با قدم و محسن میرزاحسینی اول شدند.

در رشته دارت بانوان نیز حکیمه ریاحی، نجمه فتحی و مهناز آبتین حائز رتبه برتر شدند.

در رشته تیراندازی هم آیلین فرج‌الهی، پروانه‌السادات امیرپورسعید و منصوره صلاح‌جو به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در تأسیسات سیرجان در رشته دارت جواد صادقی‌عسگری، محمدعلی امیری و میثم یعقوبی‌پور نفرات برتر شدند.

در مرکز انتقال نفت یزد در رشته دارت ابوالقاسم خادمی، جواد سلطا‌نبی و عباس زارع و در رشته پینگ پنگ فرهاد احسان پور، فرشید جعفری و حمزه عبدالهی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دومیدانی زیر 45 سال مجتبی مرادی و محمود رمضانی و در بالای 45 سال عباس شامی‌باف و علیرضا عابدی رتبه برتر را کسب کردند.

در مرکز انتقال نفت نائین هم در رشته تنیس روی میز رضا فرهادی، مهران مسعودی و محسن مستقیمی مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند و در رشته دارت ابوالفضل سلطانی، هادی گوهریان و سعید عطایی اول، دوم و سوم شدند کردند و در تأسیسات کرمان نیز در رشته دارت مسعودحسن‌خانی، سیدولی عباسی و مرتضی زمزم حائز رتبه‌های برتر شدند.

در مرکز انتقال نفت رفسنجان در رشته دارت احمد صوقانی، حامد عزیزی و محمد شمس مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته دومیدانی سجاد نادری، جواد پاکی و محمداکبری عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار