حسینی گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید توجه جدی به آموزش و پژوهش داشته باشند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی آموزش و پژوهش را دریابندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی حسینی رئیس بیست‌ و دومین کنگره کاردرمانی‌ در جمع دانشجویان‌، اساتید‌ و متخصصان‌ توانبخشی کشور‌ گفت: پتانسیل‌ دانشجویان تحصیلات تکمیلی‌ می‌تواند موضوع آموزش و پژوهش را پررنگ‌تر کند و با توجه جدی‌ به بحث‌ آموزش و تحصیل در علوم مرتبط‌ با قوانین در گذر از دانشگاه و رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم‌ این موضوع حائز اهمیت است.

وی افزود: دانشگاه‌ها باید در فرآیند تولید دانش گام بردارند تا شاهد رفاه جامعه و ارتقاء کیفیت زندگی باشیم.

نمی‌توانیم‌ طلایه‌دار مرجعیت‌ علمی‌ توانبخشی‌ در منطقه‌ باشیم‌

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: ما نمی‌توانیم‌ طلایه‌دار مرجعیت‌ علمی‌ توانبخشی‌ در منطقه‌ بوده و از سویی دیگر وابسته‌ به واردات محصولات توانبخشی باشیم‌ بلکه‌ برای دست یافتن به مرجعیت‌ باید‌ تولید دانش‌، تولید محصولات داخلی دانشگاه‌ها و ارتقاء خدمات را در نظر داشته باشیم‌.

وی ضمن اظهار خرسندی‌ از برگزاری‌ بیست و دومین‌ کنگره کاردرمانی‌ و حضور اساتید‌، نخبگان و دانشجویان کاردرمانی‌ اظهار کرد: تجمع نظرات کارشناسان توانبخشی در کنگره می‌تواند نقش بسزایی در تولید دانش و ارتقاء خدمات توانبخشی داشته باشد.

گفتنی است؛ بیست و دومین کنگره توانبخشی از هشتم لغایت 10 آذر با 15 امتیاز بازآموزی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.