رئیس کلانتری۱۲۴ قلهک، صبح امروز از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو با 10 فقره سابقه سرقت خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.

اعتراف سارق لوازم خودرو به 10 فقره سرقتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد ضرغام آذین رئیس کلانتری۱۲۴ قلهک اظهار کرد: با افزایش تعداد سرقت‌های لوازم داخلی خودرو در محدوده شمال تهران و شکایت شهروندان، ماموران این کلانتری انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این زمینه شده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از کسب دستور از دادسرا، تیم های عملیاتی وارد عمل شدند که طی آن مخفیگاه این سارق شناسایی شده و در نهایت با انجام یک عملیات ضربتی این سارق دستگیر شد.

رئیس کلانتری۱۲۴ قلهک، عنوان داشت: متهم پس از بازداشت؛ به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های انجام گرفته به جرایم خود مبنی بر 10 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های شمال تهران خصوصا قلهک و شهرزاد؛ اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی لوازم داخلی مسروقه خودرو از جمله ضبط، باند، پنل ضبط، لوازم شخصی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد.

گفتنی است، با تکمیل پرونده، متهم برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو در قلهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار