در لیگ دسته یک امیدهای کشور تیم فوتبال نوین فولاد یزد برابر برق شیراز به تساوی رضایت داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  تیم فوتبال نوین فولاد یزد در لیگ دسته یک امیدهای کشور برابر برق شیراز به تساوی رضایت داد.

 تیم فوتبال نوین فولاد یزد در هفته سوم رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور با کسب نتیجه مساوی 2 بر 2 در مقابل برق شیراز متوقف شد.

این مسابقه عصر روز چهارشنبه با حضور تعدادی از تماشاگران در زمین شماره یک استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد که در پایان به رغم تلاش زیاد، دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند و امتیازها تقسیم شد.

گل های تیم فوتبال نوین فولاد یزد را در این دیدار به ترتیب در دقایق 72 و 78، سجاد حیدری و سید محمد زره زاده به ثمر رساندند و همچنین علی فرح بخش و امیرگرامی در دقایق 24 و 39 برای تیم میهمان گلزنی کردند.

تیم فوتبال نوین فولاد یزد در گروه اول با تیم‌های فجر شهید سپاسی و برق شیراز، پارس جنوبی جم بوشهر، ایران جوان بوشهر و گل گهر سیرجان هم گروه شد.

مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت برگزار و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند و در مرحله بعد در 2 گروه، مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود و مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود، در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر امید در فصل 98_97 صعود می‌کنند.

این مسابقات در مجموع در کشور به خاطر بعد مسافت و منطقه جغرافیایی در چهار گروه رقابت‌های خود را زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام می‌دهند.

همچنین در گروه دوم تیم‌های عقاب و پیکان تهران، پرسپولیس قائم شهر، شهرداری نوشهر، مقاومت بابل و نساجی مازندران حضور دارند.

تیم‌های شهرداری تبریز، هفت ستاره ارومیه ،شهرداری، کاسپین قزوین، گسترش فولاد تبریز، شهرداری و آذر مغان در گروه سه و تیم‌های سپاهان اصفهان، گهر شیرین فراز درود، شاهین شهرداری بوشهر، خیبر خرم آباد، آلومینیوم اراک و پرسپولیس شیراز در گروه چهار قرار دارند.

انتهای پیام/ی

نوین فولاد یزد به تساوی برابر برق شیراز رضایت داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.