معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دولت به سرمایه های اجتماعی توجه جدی دارد سرمایه هایی که در پیروزی و تداوم انقلاب نقش بسیار موثر داشتند.

دولت به سرمایه های اجتماعی توجه جدی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدسعید شاهرخی در دیدار با فعالان سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، سمن ها و اصحاب رسانه در تویسرکان بیان کرد: از اصحاب علم، فرهنگ و هنر درخواست داریم راه های ارتقای این حوزه را به مسئولان پیشنهادهای دهند و راهکارهای سازنده برای رفع موانع پیش روی این بخش ها ارائه دهند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید که با رای مردم سیاست هایی برای اداره کشور تدوین کرد با اقبال عمومی مواجه شد و برنامه های خوبی در حوزه های سیاست های خارجی، داخلی و اقتصادی ارائه شد.

شاهرخی با بیان اینکه دولت توجه جدی به اراده و رای مردم دارد گفت: عملکرد دولت و دیگر قوا عملکرد نظام است و فلسفه تشکیل دولت ها تحقق خواسته ها و مطالبات مردم است.

معاون استاندار همدان بیان کرد: اداره امور کشور بر مبنای عقلانیت، صداقت، تدبیر و احترام گذاشتن به آحاد مختلف مردم جامعه با هر تفکری شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دولتمردان به واسطه رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم در مسند قرار گرفته اند بنابراین باید ارتباط مستقیم با مردم داشته باشند و از نقطه نظرهای و ایده های آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در این نشست ها باید نقاط قوت و ضعف شفاف گفته شود در حوزه موسیقی، تئاتر و قرآن و غیره نقطه نظر های کارشناسانه ارائه شود.

وی گفت: از دیگر اولویت های جدی در همدان کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است و در حوزه فرهنگ و هنر و علوم قرآنی تویسرکان با حوزه های مرتبط برای رفع مشکلات مذاکره می کنیم.

وی بیان کرد: رییس اداره ارشاد سریع تعیین تکلیف شود تا در کنار این جمع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سازمان های مردم نهاد برنامه ها و اهداف دولت را پیش ببرد.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، باید نگاه پیشکسوتان حاکم باشد چون دارای تجربیات ارزشمند هستند همچنین در کنار تجربه پیشکسوتان ، جوانگرایی نیز یک اصل مهم است و باید میدان را برای جوان ها باز کرد تا مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

وی تاکید کرد: بانوان باید در مسائل استان و کشور نقش داشته باشند و نباید به نقش و شان بانوان تنها در زمان انتخابات توجه شود چراکه 50 درصد سرمایه کشور در دست بانوان است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/ د

توجه مسئولان به سرمایه های اجتماعی جدی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.