نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: موقوفات مردم باید به بهترین شکل به‌کار گرفته شود که یکی از آن‌ها عزت امامزادگان است و باید فضای این امامزادگان زیبا و دلنشین باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرکل، معاونان و روسای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که به مناسبت هفته وقف انجام شد اظهار داشت: نیروهایی که در زمینه اوقاف و امور خیریه فعالیت می‌کنند در واقع یک کار بزرگ مذهبی انجام می‌دهند و باید قدر آن را بدانند.

وی به انفاق در راه خدا اشاره کرد و افزود: در آیه‌ای از قرآن به صراحت خداوند می‌فرماید کسی که در راه خدا مالش را بدهد 700 برابر آن را دریافت خواهد کرد، همچنین خداوند در ادامه این آیه شریفه برعدم منت گذاشتن در هنگام انفاق تأکید می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: موقوفات مردم باید به بهترین شکل به‌کار گرفته شود که یکی از آن‌ها عزت امامزادگان است و باید فضای این امامزادگان زیبا و دلنشین باشد و موقوفات مردم در این زمینه موجب زیبایی امامزادگان شود.

 وی رونق امامزادگان را سبب افزایش سطح عبادت مردم دانست و گفت: از امامزادگان باید حُسن استفاده شود و این مکان‌های معنوی محل رفت‌وآمد و حتی تفریح مردم باشد و امامزداگان به مکان‌های سالم تفریح و فرهنگ تبدیل شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در این دیدار به زمینه‌های فعالیت این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه‌های قرآنی، امامزادگان و موقوفات عمده فعالیت این اداره کل هستند.

حجت‌الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه بیش از 27 هزار نفر با حضور 750 مربی در کنار امامزادگان فعالیت آموزشی قرآنی انجام می‌دهند، افزود: جزءخوانی در ماه مبارک رمضان از 4 امامزاده استان در 6 شبکه ملی و کشوری پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.