رئیس حوزه هنری استان همدان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه اسماءالحسنی در همدان

رئیس حوزه هنری استان همدان از برگزاری نمایشگاه اسماءالحسنی در همدان خبر داد.

بر گزاری نمایشگاه «اسماءالحسنی» در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید محمدباقر حسینی‌سیر رئیس حوزه هنری استان همدان از نمایش و نقد و بررسی مستند فیلم­‌های روز خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در سینمافلسطین ویژه عموم علاقمندان و ثبت‌­نام شدگان برگزار خواهد شد.

وی گفت: از برگزاری دوره فیلمسازی در حوزه هنری اشاره کرد و افزود: تولید پویانمایی «آخرین ماهی»، برگزاری خانه فیلمنامه‌­نویسی، نشست هفتگی کانون شعر و... نیز در آذرماه امسال پیش‌بینی شده است.

رئیس حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه داستان‌نویسی مقدماتی خاطرنشان کرد: این کارگاه یکشنبه‌ها ساعت 15 و خانه رمان دوشنبه‌ها ساعت 15 از سوی واحد آفرینش‌­های ادبی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

حسینی‌سیر با بیان اینکه کارگاه داستان پیشرفته روزهای 14 و 28 آذر ماه در ساعت 15 برگزار می‌شود، افزود: کانون داستان کودک و نوجوان (قلمک) نیز ساعت 15 روز 14 آذر تشکیل جلسه خواهد داد.

رئیس حوزه هنری استان همدان از برگزاری جلسه خانه عکاسان خبر داد و یادآور شد: این جلسه سه شنبه‌­ها از سوی واحد هنرهای تجسمی برگزار می‌شود که حضور در آن برای عموم آزاد است.

حسینی‌سیر ازبرپایی نمایشگاه «اسماءالحسنی» در نیمه نخست آذرماه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می‌شود که برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه عصر خاطره نیمه دوم آذرماه با عنوان پایداری همدان برگزار می‌شود، گفت: یازدهمین شب «آواز هگمتانه» 17 آذرماه از سوی واحد موسیقی و سرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.