سومین نمایشگاه عکس‌های طبیعت و حیات وحش با عنوان «قاب حیات» اثر عکاس همدانی «علی ثقفی» افتتاح شد.

افتتاح سومین نمایشگاه عکس‌ قاب حیات در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز همدان؛ سومین نمایشگاه عکس طبیعت و حیات وحش با عنوان«قاب حیات» عکس‌های هنرمند همدانی علی ثقفی است که از سراسر ایران عکاسی شده و در نگارخانه مجتمع عین القضات همدانی، میزبان علاقمندان به محیط زیست و هنر عکاسی است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از راهکارهای جلب علاقمندی مردم به طبیعت و حفظ محیط محیط زیست با به تصویر کشیدن زیبایی‌های آفرینش است.

محمدرضا محمدی عکاسی از طبیعت و حیات وحش را کاری پر مشقت دانست و گفت: این نوع عکاسی علاقه وافری می‌طلبد و فرصت‌های مثل علی ثقفی برای ما کم است که با صرف هزینه و وقت به علاقمندی افراد به محیط زیست عمق می‌بخشد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای فراگیر کردن دغدغه‌های زیست محیطی و افزایش علاقمندی مردم به حفظ محیط زیست مؤثر است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان اضافه کرد: افتتاح این نمایشگاه نشان می‌دهد که از طریق هنر می‌توان علاقمندان به حفظ محیط زیست را برای حفاظت از محیط زیست ترغیب کرد و امیدواریم بتوانیم چنین نمایشگاهی را تکرار کنیم.

وی بیان کرد: با هماهنگی که با علی ثقفی هنرمند عکاس شده این نمایشگاه در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

علی ثقفی هنرمند عکاس همدانی نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه «قاب حیات» گفت: عکس‌های سومین نمایشگاه«قاب حیات» طی 15 ماه گذشته عکاسی شده و تعداد آن 135 تصویر است.

وی ادامه داد: تصاویر ارائه شده در نمایشگاه از تمام ایران بوده اما عکس‌های همدان، مازندران، گیلان، کردستان و خوزستان در آن نسبت به دیگر نقاط کشور بیشتر است.

این هنرمند عکاس عنوان کرد: عکاسی و برگزاری نمایشگاه عکس را برای عشقی که به طبیعت دارم انجام می‌دهم.

نمایشگاه عکس قاب حیات ۳ از ۳۰ آبان تا ۹ آذر در مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی در ساعات ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/ش.و

سومین نمایشگاه عکس‌ قاب حیات در همدان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار