هفته آینده مربیانی از بلاروس و اوکراین برای هدایت تیم های ملی دو و میدانی هفته آینده به ایران می آیند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا محمودخانی معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با رادیو درباره مربیان جدید دو و میدانی جانبازان و معلولین اظهار کرد: رشته دو و میدانی با توجه به تعدد مدالهایی که دارد، از مهم ترین رشته های پارالمپیکی برای ما و بسیاری از کشورهای دیگر به شمار می رود و در سابقه موفقیت های مستمری که تا کنون ورزش جانبازان و معلولین ایران داشته است، این رشته همواره نقش بسیار پررنگی داشته است.

او افزود: حضور متعدد ورزشکاران ایرانی در مواد مختلف و در کلاس بالا نشان می دهد کشورمان در این رشته غنی است. قصد داریم روند موفقیت و کیفیت تمرینات ورزشکاران را حفظ کنیم و ارتقاء دهیم، از 3 مربی که سوابق خوبی دارند و در دوره های قبلی پارالمپیک به ایران آمده اند، دعوت کردیم که به جمع مربیان ما اضافه شوند.

محمودخانی تصریح کرد: این مربیان در پرتاب ها و دوها مهارت دارند و از کشورهای اوکراین و بلاروس هستند. 2 نفر از این مربیان دوره های قبل در ایران فعالیت داشتند و مربی دیگر رزومه خوبی دارد و بررسی های فنی روی او انجام شده است. امیدوارم با کمک این مربیان که تا بازی های جاکارتا با ایران همکاری می کنند، بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و موفقیت های خود را دنبال کنیم.

او درباره زمان شروع فعالیت این مربیان در ایران گفت: 3 مربی خارجی تیم ملی از هفته آینده کار خود را با ملی پوشان شروع می کنند. اردوهای آماده سازی ورزشکاران برای رقابت های جاکارتا از این ماه آغاز می شود.

 انتهای پیام/ 

اظهارات محمودخانی درباره مربیان خارجی تیم دو و میدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار