رئیس کلانتری 170 کهریزک روز گذشته با اشاره به دستگیری دو سارق زورگیر در غرب کهریزک، گفت: سارقان زورگیر، با استفاده از موتورسیکلت فاقد پلاک، سرقت انجام می دادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا شبی پور رئیس کلانتری 170 کهریزک اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت به عنف و زورگیری، به منظور جلوگیری از وقوع جرایم احتمالی در غرب کهریزک، تعداد گشت های انتظامی را افزایش دادیم که ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده غرب کهریزک متوجه رفتار مشکوک راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک شدند.

وی با اشاره به تحت نظر گرفتن متهمان، ادامه داد: متهمان که سوار بر موتورسیکلت موصوف در حال تردد با سرعت پایین بودند به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری با سرعت بالایی از محل متواری و توجهی به فرمان ایست پلیس نکردند.

سرهنگ شبی پور، تصریح کرد: ماموران بلافاصله به تعقیب آنان پرداخته و موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان از تبعه افغانستان بودند و پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند؛ گفت: سارقان که فاقد هر گونه مدارک هویتی و مالکیت موتورسیکلت بودند، پس از بازرسی بدنی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری 170 کهریزک ادامه داد: سارقان ضمن پذیرش بزه اتسابی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات از آنان آغاز شد.

انتهای پیام/

دستگیری دو سارق زورگیر در غرب کهریزک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار