سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: تمام وزنه برداران در شرایط مناسبی قرار دارند و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را در آمریکا کسب کنیم.

بیرانوند:امیدوارم خدا کمکمان کند تا به نتایج خوبی در آمریکا دست پیدا کنیم/کیفیت غذای هتل برای ورزشکاران مناسب نیستمحسن بیرانوند سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد شرایط وزنه‌برداران پس از نخستین جلسه تمرینی در آمریکا اظهار داشت: با وجود مشکلات فراوانی که پیش از اعزام بوجود آمد، اما با مساعدت وزارت ورزش و امور خارجه توانستیم تیم را با ترکیب کامل عازم آمریکا کنیم و در حال حاضر هم شرایط وزنه برداران رضایت بخش است. هیچ گونه مصدومیتی در تیم وجود ندارد و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را در رقابت‌های جهانی کسب کنیم.

او ادامه داد: برنامه ریزی ما برای ورزشکاران این است که تمامی وزنه برداران بتوانند در روز مسابقه شش حرکت شان را به درستی انجام بدهند و در ضمن چیزی که برایمان از هر چیز دیگری اولویت دارد کسب مدال طلای مجموع است و پس از آن بعد از تک مدال حرکت یک ضرب و دوضرب، در صورتی که ورزشکاران در روز مسابقه با بدشانسی مواجه نشوند مطمئنم که می‌توانند به نتایج خوبی برسند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان تصریح کرد: زمانی که به محل برگزاری مسابقات رسیدیم تصمیم گرفتیم یک روز به ورزشکاران استراحت بدهیم تا خستگی از تنشان در برود. متاسفانه در هتلی که برای تیم ایران در نظر گرفته شده غذای مناسبی برای ملی پوشان تهیه نمی‌شود و کیفیت غذا‌ها به هیچ وجه خوب نیست و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم. در ضمن پس از اولین جلسه تمرینی تیم ملی وزنه برداران راهی سالن مسابقات شدند تا مسابقات دسته ٦٩ کیلو را از از نزدیک مشاهده کنند. قرار است فردا هم دومین جلسه تمرینی مان از ساعت ۱۷ به وقت آمریکا برگزار شود.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره شرایط میزبانی آمریکا از وزنه برداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار