در مسابقات قهرمانی کشور؛

نوجوانان فرنگی کار ایذه ای قهرمان شدند

سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: 3 فرنگی کار ایذه ای در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم دادمرز، سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه بیان داشت: در پایان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور که در روزهای 7 و 8 آذر در سالن 7 تیر تهران برگزار شد، تیم خوزستان با درخشش فرنگی کاران ایذه‌ای خود به مقام قهرمانی رسید.

وی اظهار کرد: در این رقابت‌ها، شاهین بداغی که در لیگ برتر کشتی فرنگی نیز برای سینا صنعت به میدان رفت و با پیروزی‌های خود، چشم‌ها را به خود خیره کرد در وزن 60 کیلوگرم تمام رقبای خود را شکست داد و ورزشکار برتر وزن خود شناخته شد.

دادمرز اذعان داشت: در وزن 51 کیلوگرم، ایمان محمدی که از وی به عنوان یکی از آینده داران کشتی ایران نام برده می‌شود نیز تمام رقبای خود را شکست داد و برای کسب عنوان قهرمانی کمک شایانی به تیم خوزستان کرد.

دادمرز افزود: در وزن 55 کیلوگرم عارف محمدی، دیگر فرنگی کار ایذه ای نیز توانست سومین کشتی گیر برتر وزن خود لقب بگیرد و با تیم خوزستان به عنوان قهرمانی کشور دست پیدا کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه با قدردانی از زحمات مربیان رده های پایه کشتی ایذه تصریح کرد: مصیب مرادی مربی ایذه ای در این مسابقات به عنوان مربی در کنار تیم خوزستان حضور داشت.

انتهای پیام/گ

قهرمانی فرنگی کاران ایذه ای در مسابقات قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.