مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در اعتراض به فحاشی برخی تماشاگران با تاکید بر اینکه اخلاق از فوتبال مهم تر است، گفت: اگر به حرمت آقای ویسی نبود اجازه نمی‌دادم تیم بازی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز مکوندی مربی تیم استقلال خوزستان شامگاه پنجشنبه، در غیاب عبدالله ویسی سرمربی این تیم پس از تساوی تیمش در مقابل فولاد مبارکه سپاهان پیرامون حواشی این دیدار اظهار داشت: متاسفم، در اصفهان که مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نامیده می‌شود شاهد چنین بی اخلاقی هستیم؛ البته متاسفانه مدتی است در دیگر ورزشگاه های ایران نیز چنین رفتارهایی مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه لازم است اقدامی جدی در برخورد با اینگونه رفتارها اعمال شود، افزود: امروز اگر به حرمت آقای ویسی نبود اجازه نمی‌دادم تیم بازی کند تا شاید درسی شود برای فوتبال ایران؛ اگر چه رسانه ها همیشه از مبارزه با بی اخلاقی دم می‌زنند اما باید از جایی اقدامی قاطع در برابر این نوع اقدامات ناشایست انجام بگیرد و بسنده کردن به محرومیت یک تیم از تماشاگر کافی نیست و حتی اشتباه است چراکه این کار باعث می‌شود عده‌ای شریف و محترم و ورزش دوست به خاطر اقدامات غیراخلاقی یک عده معدود به ورزشگاه‌ها نیایند.

مربی تیم استقلال خوزستان درباره مسائل فنی بازی بیان کرد: ما می‌دانستیم در برابر تیم بسیار خوبی بازی داریم که در خط حمله، بازیکنان تکنیکی و سرعتی خوبی دارد و اگر فرصتی را در اختیار آنها قرار می دادیم می‌توانستند به خوبی از آن استفاده کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تیم را عقب نگه داریم و بازی بسته‌ای را از خود ارائه دهیم.

وی از نحوه بازه بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و ادامه داد: خوشحالم، کاری را که از تیم انتظار داشتیم در زمین مشاهده کردیم و فقط در دقایقی از یارگیری غافل ماندیم که منجر به دریافت گل شد؛ پس از دریافت گل نیاز به جبران داشتیم و به همین دلیل تیم را به جلو کشیدیم و با توجه به فضای ایجاد شده در پشت خط دفاعیمان نزدیک بود گل های بیشتری بخوریم که خوشبختانه این اتفاق نیافتاد و توانستیم با فروکش کردن عطش تیم سپاهان برای گلزنی و استفاده از تنها اشتباه این تیم گل خورده را جبران کنیم.

 تیم فوتبال استقلال خوزستان هفته آینده روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار