معلم فداکار؛

نام‌گذاری یک مرکز فرهنگی به نام معلم فداکار لرستانی

نخستین کانون فرهنگی تربیتی عشایری لرستان به نام معلم فداکارلرستانی زنده یادکاظم صفرزاده در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ‌بر ۲میلیاردریال ازمحل مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش وپرورش لرستان در این مراسم که رئیس و جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش عشایری نیز حضور داشتند افزود: در آموزش و پرورش حتی یک دانش‌آموز هم نباید نادیده گرفته شود، چرا که ممکن است همین دانش‌آموز در آینده بتوانند گام‌های مؤثری را برای کشور و جامعه بردارد.

وی کار تعلیم و تربیت را شیرین برشمردوخاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت دانش آموزان عشایری از حلاوت و شیرینی بیشتری برخوردار است و می‌توان عشق، علاقه و رضایت خاطر را در وجود معلمان عشایری به عینه دید.

دریکوند در ادامه با افتتاح این کانون و کتابخانه دانش‌آموزی طرح با من بخوان از تلاش‌های صورت گرفته در تجهیز این کانون تقدیر کرد.

کاظم صفرزاده معلم فداکار پلدختری، ۲۸ مهر ماه سال‌۹۳ برای رساندن دانش‌آموز بیمارش به بیمارستان گرفتار سیلاب شد و متأسفانه او و ۳ دانش‌آموز همراهش فوت کردند.

پیکر دانش‌آموزان فردای حادثه و پیکر بی‌جان این معلم، دو هفته پس از این حادثه در روز تاسوعای حسینی پیدا شد.

انتهای پیام/م

نام‌گذاری مرکز فرهنگی به نام معلم فداکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار