مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان :

طرح مرکز فرهنگی خرم آباد پیشرفت ۶۰ درصدی دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: مرکز فرهنگی خرم‌آباد دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌اله ناصرپور ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مبین نقش یک استان در جنگ تحمیلی بوده به عنوان نمونه در صورت احداث این مرکز می‌توان با نقش لرستان و همه اقشار این دیار در ۸ سال دفاع مقدس آشنا شد.

وی با بیان اینکه این طرح در دیگر استان‌ها در حال اجراست، گفت: افراد مطرح و نمایندگان دیگر استان‌ها به‌صورت جد پیگیر این موضوع هستند، اما متأسفانه در لرستان این پروژه فراموش‌شده بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: مسئولان استانداری لرستان با تلاش و حمایتی که کردند این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت کاری داشته و ۴۰ درصد باقیمانده با این روند کاری در صورت تامین اعتبار تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مشکل پیشرفت ساخت مرکز فرهنگی کمبود اعتبار است، خاطرنشان کرد: با اختصاص حدود ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای این طرح می‌توان این مرکز فرهنگی را در شأن لرستان و رشادت‌های این استان بنا و به بهره‌برداری رساند.

ناصرپور گفت: این طرح در سال ۹۰ شروع شده و در صورت تأمین اعتبار باید در مدت دو سال تکمیل و راه‌اندازی می‌شد.

ناصر پور در ادامه گفت: لازم به ذکر است، چون اعتبار استانی برای پروژه مرکز فرهنگی خرم‌آباد پیش‌بینی‌نشده بود با تلاش‌هایی که استانداری انجام داد اعتبار ملی برای این مرکز فرهنگی گرفته شد.

انتهای پیام/د

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه مرکز فرهنگی خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.