مسؤول بسیج جامعه زنان خمینی‌شهر گفت: جشن ازدواج 110 زوج جوان خمینی‌شهری با عنوان مبارک ترین پیوند به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جشن مبارک‌ترین پیوند همزمان با هفته بزرگداشت بسیج و همچنین به مناسبت سالروز ازدواج حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت خدیجه (س) شب گذشته به همت بسیج جامعه زنان در سالن بصیرت خمینی‌شهر با حضور عروس و دامادها و برخی از مسؤولان برگزار شد.

مسؤول بسیج جامعه زنان خمینی‌شهر گفت: این برنامه برای دومین بار اجراشده و با تبلیغات در سطح خمینی‌شهر زوج‌های جوان که از آذر سال گذشته تاکنون تاریخ ازدواج آن‌ها بود فراخوان شده و بر اساس پارامترهایی از بین این زوج‌های جوان ثبت‌نام‌شده، 110 عروس و داماد انتخاب و به جشن پیوند دعوت شدند.

زهرا علیشاهی تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه ترویج تشکیل خانواده‌های مهدوی، تحکیم بنیان خانواده‌ها، آگاه‌سازی زوج‌های جوان با مسائل رایج در جامعه است که در این مراسم با حضور کارشناسان متخصص کارگاه آگاه‌سازی به‌صورت فشرده برگزار و پیرامون موضوعاتی همچون فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و اینترنت، سبک زندگی، خانواده و... مطالبی به زوج‌های جوان ارائه شد.

وی اضافه کرد: همچنین بحث‌های متنوعی در ادامه این برنامه پیرامون سبک‌های زندگی ایرانی اسلامی، طرح‌های مادرانه، تربیت فرزند و... پیش‌بینی‌شده که توسط بسیج جامعه زنان خمینی‌شهر در ادامه پیگری می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

جشن ازدواج زوج های جوان در خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار