خطیب جمعه دهدشت گفت: نظارت براجرای قوانین از وظایف مهم نمایندگان مجلس وشورای اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادیتلاش دشمن برای از بین بدن اتحاد مسلمانان سیاسی این شهر با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که مسلمان و بر دین پیامبر اکرم (ص) هستیم گفت: دشمن در حال طرح ریزی فتنه‌های زیادی است تا اتحاد مسلمانان را از بین ببرد اما با روشنگری مسلمانان این فتنه‌ها نقش برآب می‌شود.


حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به هفته وقف افزود: وقف در امر خیر و برای رضای خداوند بسیار ارزشمند است و اثرات و ثواب آن حتی پس از مرگ نیز به انسان می‌رسد وکار‌های خیری مانند درختکاری، جاده سازی و بیمارستان سازی صدقه جاریه‌ای هستند که تمام نمی‌شود.


حسینی با بیان اینکه امروز روز شهادت آیت الله سید حسن مدرس در سال ۱۳۱۶ و روز مجلس شورای اسلامی است، گفت: نظارت براجرای قوانین از وظایف مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که اگر به درستی انجام شود خیلی از مشکلات برداشته می‌شود.


امام جمعه دهدشت ادامه داد: تصویب قوانین لازم که به نفع مردم و جامعه باشد از دیگر وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.


وی با بیان اینکه یکشنبه ۱۲ آذر مصادف است با تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ که روز قانون اساسی نام دارد، افزود: داشتن قانون، عمل به قانون و قانون گرایی مهمترین عامل پیشرفت جامعه است.


وی افزود: ما به قانون اساسی خود افتخار می‌کنیم، چون برگرفته از قرآن کریم، سنت، عقل و اجماع است.

انتهای پیام/د

تصویب قوانین به نفع جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.