رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیکا گفت: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و تلاش در زمینه رفع مشکلات آن‌ها به‌عنوان راهبرد اصلی کمیته امداد مطرح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید علی صالحی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیکا  بیان داشت: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و تلاش در زمینه رفع مشکلات آن ها به‌عنوان راهبرد اصلی کمیته امداد مطرح است و مجموعه کمیته امداد در این شهرستان برای تحقق این مهم از همه ظرفیت‌های خود بهره می‌گیرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از نیازمندان افزود: مجموعه کمیته امداد شهرستان با هدف حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را در جهت شناخت انواع محرومیت، نارسایی مادی و معنوی، یافتن محرومان و اعطاء کمک‌های بلاعوض، وام و ایجاد کار مناسب به‌کار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیکا عنوان داشت: هم‌اکنون 3 هزار و ۷۲۰  خانوار با جمعیت 9 هزار و ۲۰۰  نفر از خدمات حمایتی مجموعه کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

صالحی بیان کرد: در 6 ماه گذشته در راستای کمک به ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج،۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است و امیدواریم در نیمه دوم سال بتوانیم به زوج های بیشتری این خدمت را ارائه کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیکا به پرداخت وام قرض الحسنه به جوانان جویای کار تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و افزود: در شش ماه گذشته به ۱۸۷ جوان جویای کار تحت پوشش این نهاد وام کم بهره در جهت توانمندسازی این جوانان و خانواده های آن ها تعلق گرفته است که امیدواریم بتوانیم به این طریق زمینه توانمندسازی خانواده های تحت پوشش را فراهم کنیم.

صالحی به اهدا وسایل مختلف به خانواده های تحت پوشش در قالب کمک هزینه زندگی نیز اشاره کرد و افزود: 3 هزار و صد قلم کالا شامل وسایل سرمایشی و گرمایشی، بخاری، آبگرمکن و مخزن آب در 6 ماه گذشته بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

3700 خانواده از خدمات حمایتی کمیته امداد اندیکا بهره‌مند می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.