مسابقات شطرنج قهرمانی آذربایجان غربی و انتخابی استان در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم هیات شطرنج ارومیه مقام نخست این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مجید مرادی دبیر هیئت شطرنج آذربایجان غربی گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی آذربایجان غربی در رده آزاد با حضور بیش از ۸۰ ورزشکار و ۱۸ تیم از سراسر استان و با هدف انتخاب قهرمان لیگ استانی برگزار شد.
مجید مرادی ادامه داد: در بخش تیمی هیئت شطرنج ارومیه مقام اول، هیات شطرنج چایپاره مقام دوم و یاران ارومیه مقام سوم مسابقات را کسب کرد و در بخش انفرادی نیز مجتبی ترازوی دل و حسین منصوبی هر ۲ نفر از سلماس و غلامرضا حیدری از چایپاره رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در هفت دور به روش سوئیسی تیمی برگزار شد، افزود: این مسابقات با زمان فکری ۶۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه پاداش فیشر برگزار شد و فرصت مغتنمی برای بازیکنان استان بود تا علاوه بر کسب تجربه و ارتقای دانش شطرنجی خود، بتوانند درجه بین المللی 'استاندارد' را اخذ کنند و با قوانین مسابقات تیمی آشنا شوند.

انتهای پیام/ن.م

قهرمانی ارومیه در مسابقات استانی شطرنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.