۲ واحد مسکن مددجویی با مشارکت بسیج سازندگی ، سپاه و کمک خیران  در شهرستان نکا ساخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین بریمانی ورندی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت این  ۲ واحد مسکونی مددجویی با هزینه ۸۰ میلیون تومان  با مشارکت بسیج سازندگی ،خیران و  سپاه برای دو خانوار تحت حمایت  در روستا های نوزر آباد و پوروا در این شهرستان ساخته و به آنها تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه  تامین مسکن برای محرومان و اقشار ضعیف جامعه یکی از برنامه های کمیته امداد است، افزود: با ساخت مسکن مددجویان بخش زیادی از مشکلات آنها رفع می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با بسیج سازندگی  و سپاه امسال برقرار شد، قرار است  تا پایان سال   ۲۰ واحد مسکونی  در مناطق برخوردار و نیز مناطق محروم روستایی این شهرستان ساخته شود.

وی گفت:  ۹ مورد خرید و ساخت مسکن شهری تا کنون برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان انجام شد.

بریمانی ورندی با بیان اینکه ۹۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان نیازمند مسکن هستند، افزود: خیران و مردم نوعدوست این شهرستان می‌توانند با شماره گیری آنی  #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه  و  وارد کردن مبلغ مورد نظر، کمک خود، در تامین مسکن  مددجویان با کمیته امداد  مشارکت کنند.

وی افزود: در شهرستان نکا بیش از ۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ م

ساخت مسکن محرومان برای نیازمندان نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار